من اصلا به آنتی ویروس اعتقاد ندارم!
ویروسای لپ تاپم بر اثر كهولت سن از بین میرن..!!

البته فقط قصدم این بود  که بگم لپ تاپ دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

دختره : بابا من قصد دوستی ندارم.
 .
 دوستش : فوق لیسانسه ها
 .
 .
 ... دختره : نه
 .
 دوستش : خیلی خوشتیپه ها
 .
 .
 دختره : نه اههههههه.......
 .
 دوستش : خره پسر خوبیه ها
 .
 .
 دختره : نه , ول کن دیگه بی خیال شو. اه
 .
 دوستش : پراید داره ها
 .
 .
 دختره : گفتی بچه کجاست ؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

مخاطب ماستم(همون خاص) D: رفته بود شهرستان بعد از اینکه برگشته بود

 داشت به من عکساشو نشون میداد.

 یه عکسم با یه الاغی انداخته بود(ولی عجب خری بود.الاغه رو میگم)

 اونو بهم نشون داد، گفتم یه لحظه وایسا این عکسو ببینم.

 گفت چیزی شده؟

 گفتم آره یه سوالی بدجور ذهنمو درگیر کرده بپرسم ناراحت نمیشی؟

 گفتش نه بپرس عزیزم.

 گفتم کدومش تویی؟!

 خیلی آدم با جنبه ی بود فقط چن تا فحش داد رفت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

امروز بابام بهم گفت پدر سگه کره خر !
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 ..
 .

 .
 .
 .
 دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

امروز رفتــــم آزمایش خون بدم
 یه خانوم زیبا با یک روپوش سفیـد اومد ازم خون بگیره
 اول یکم رو رگم رو مالید بعد تق تق زد روش و...
 بهش گفتم:خانوم دکتر،آزمایش اردار رو هم اینطوری میگیرید ؟ ^_^
 فقط نمیدونم چرا عصبانی شد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پول کم اوردم زنگ زدم به مامانم میگم یه کم پول بزن به حسابم
 میگه شماره کارتت رو اس کن واسش اس کردم

 بعد اس داده به نام کیه؟ اسمتم بگو  

 خرید و ول کردم دنبال پدر مادر واقعیم میگردم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

با (چنگال) ماست خوردن توي فرقه ي ما :

 منطقي تر از اينه که از جات بلند شي بري قاشق بياري!!!!!!!!

 

----------------------------------------

 

در کشوری زندگی می کنم دختران، پسران لاشی رو دوست میدارند و پسران، ساده ها رو اسکل می نامند!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

یکی از قدیمی ترین محو شوندگان تو افق کسی نیست جز:
 .
 .
 .

 ..

 .

 .
 .

 لوک خوش شانس ....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

یه عمر رفتیم سینما آخر نفهمیدیم دسته های صندلیش ماله خودمونه یا بغل دستیمون

 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسر خالم امده میگه اعصابم خیلی داغونه بش میگم چرا میگه :به يه دختره سر امتحان پنج تا سوال رسوندم
 اومد تو پارکينگ ماچم کرد!
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 الان اعصابم خورده که چرا برگمو بهش ندادم ...!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

ترکه دوس دخترشو سوار ماشين ميکنه پليس جلوشونو ميگيره ميگه خواهر بيا پایين
 ترکه ميگه خواهر شماس؟خيلي وضعش خرابه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

قابل توجه بعضیا !!!هر وقت احساس کردی خیلی بالایی .....چند تا نارگیل واسه من و بچه ها بنداز ...!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

وایییییییییییییییییییییییییییی

 

دستم درد گرفتهمه کار میکنیم فقط واسه شادی شما دوستان گل

 

امیدوارم که

به عکس زیر عمل کنید

ممنون

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 


www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:





تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:طنز,خاطره,خاطره طنز,کرکره خنده, | 19:29 | نویسنده : دکتر مهرداد |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده